معرفی بهترین سایت های دانلود عکس رایگان

بهترین سایت های دانلود عکس
در این مقاله قصد داریم به شما سایت های دانلود عکس رایگان را معرفی کنیم تا از آنها در پروژه های خود استفاده کنید و پروژه های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید .

پیدا کردن تصاویر گرافیکی برای پروژه ها در اینترنت دردسر بزرگی برای طراحان ایجاد کرده است ، در واقع اکثر طراحان فقط گوگل را می شناسند و به همین دلیل نمی توانند به تصاویر خوبی را پیدا کنند ، اما برخی از طراحان هستند که بهترین سایت های دانلود عکس را می شناسند و در پروژه های خود از آنها استفاده می کنند و به همین دلیل طراحی های آنها بسیار زیبا می شود ، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که به شما منابعی برای دانلود عکس های رایگان معرفی کنیم .

 

سایت Pexels

کار در این سایت جالب است. تصاویر این سایت در واقع مجموعه ای از تصاویر سایر سایت های رایگان هستند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین ها را دریافت می کنید. علاوه بر این، این سایت مجهز به سیستم جستجوی قدرتمندی است که یافتن عکس ها را برای شما آسان تر می کند.

 

معرفی وب سایت Pexels برای دانلود تصاویر

سایت Unsplash

هر بار که دنبال عکس می گردیم، یکی از بچه های تیم ما به این سایت می رود. سایتی که بسیاری از تصاویر منحصر به فرد را در یک مکان جمع آوری کرده است. تصاویری که می توانید با بالاترین کیفیت ممکن دانلود کنید.

 

وب سایت Unspalsh برای دانلود تصویر های جذاب

 

سایت Picjumbo

این وب سایت مجموعه بسیار کاملی از انواع عکس ها را به صورت رایگان ارائه می دهد و تاریخچه آن به زمانی برمی گردد که هیچ یک از وب سایت های معروف عکس های ویکتور هاناک موسس آن را قبول نکردند. اما امروزه وب سایت دانلود عکس او به قدری موفق است که بیش از 2.5 میلیون نفر عکس های او را دانلود می کنند.

 

معرفی وب سایت Picjumbo برای دانلود تصاویر

 

سایت Pixabay

این سایت یک مخزن پر از عکس های با کیفیت است. طراحی این سایت تمیز و کاربردی است، بنابراین مرور بیش از 780000 تصویر، وکتور و تصویر کار دشواری نخواهد بود.
می توانید بر اساس نوع رسانه، جهت عکس، رنگ و اندازه جستجو کنید.

 

277906346 1668702900155490 6088053895037997219 n 1

سایت Freepik

Freepik معتقد است که به شما کمک می کند تا ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنید. جالب است بدانید که بسیاری از شرکت های معروف مانند مایکروسافت، ناسا، اسپاتیفای و… از منابع این وب سایت استفاده کنید. شما می توانید هر چیزی که به دنبال آن هستید را در Freepik جستجو کنید و آن را در قالب های مختلف (آیکون، وکتور، عکس، فایل psd) پیدا کنید. جستجو بر اساس رنگ نیز در این سایت فعال است که مطمئنا برای شما مفید خواهد بود.

 

معرفی وب سایت freepik برای دانلود تصاویر جذاب

 

سایت Life of Pix

منحصر به فرد، منحصر به فرد، منحصر به فرد! این تنها چیزی است که وقتی به تصاویر این سایت نگاه می کنیم به ذهن متبادر می شود. سایتی که در آن هر عکسی با احساسات انسان بازی می کند.

Life of Pix توسط یک آژانس بازاریابی کانادایی و عکاسان آن ساخته شده است. جایی که می توانید تصاویر خارق العاده، با کیفیت بسیار بالا، متنوع و البته رایگان پیدا کنید.

278094288 548199166621881 4802148975619533547 n 1

نحوه استفاده از تصاویر

اگر قصد دارید از بهترین سایت های دانلود عکس استفاده کنید باید تسلط کافی به ابزار های طراحی داشته باشید تا بتوانید از آنها استفاده کنید ، در صورتی که توانایی استفاده از آنها را ندارید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره آموزش رایگان فوتوشاپ ما می باشد .

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *